دیدبان

راه برای رسیدن هدف گروه جیش العدل نگذاریم!/هدف این گروه چیست؟

راه برای رسیدن هدف گروه جیش العدل نگذاریم!/هدف این گروه چیست؟

دیدبان: پنج سرباز مرزبان ایرانی هنوز در خاک پاکستان، گروگان یک گروه تروریستی هستند که طبق گزارشات دریافتی یک نفر از این سربازان با نام جمشید دایی فرد دیگر زنده نیست و توسط گروهک تروریستی جیش العدل به قتل رسیده است.

در این میان برخی از رسانه های غربی که گروگان گیــریِ سربـازها رو بهانــه کردن و از اول تـا آخــر نظام رو محکوم و اشک تمساح می زنند آنها همان هایی هستند که چنــد وقت پیـش بـه عبدالمالک ریــگی می گفتن" رهبــر جنبـش مقاومت مردمی ایــران " و گروه جیــش العدل رو از" فعالان حقــوق بشر " معرفی میکــردند.



http://shariyan.com/upload/article/16642/16642_QNI4203S_pic.jpg

با کشته شدن این مرزبان گروهی از فروختگان به هدف خودشان رسیدند و به صورت حرفه ای تفکر کشور را به دو دسته سوق داده اند.

اولین دسته ؛ کسانی هستند که ناگهان وطن پرست شدند ، عکس های مظلومین گروگان را منتشر می کنند و در نهایت مقصر اصلی را سپاه و بسیج و کمک به سوریه و ... می دانند.

دومین دسته ؛ کسانی هستند که ناگهان کارآگاه شده اند و روابط سیاسی دولت یازدهم را مقصر اصلی می دانند و این ماجرا را به گروه 1+5 گره می زنند و ...

نکته قابل توجه این است که این وسط ، هیچ کدام عامل اصلی را مقصر نمی دانند که مقصر اصلی گروهک جییش العدل می باشد .

دسته اول به منظور رسیدن به خواسته های جناحی خود آنقدر سرگرم کوبیدن نهادهای داخلی از سردار سلیمانی گرفته تا خود رهبر انقلاب هستند که اگر از آنها اسم رئیس این گروهک را بپرسی ؛ آنها پاسخی برای گفتن ندارند ، چرا که اصلا برای آنها اصل موضوع ، اهمیتی ندارد و آنها می خواهند از این ماجرا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند و برخی از افراد این دسته که عامل اصلی این گروهک ، یعنی "آمریکا" و "اسرائیل" را می شناسند شرمشان می شود که آنرا بیان کنند چرا که ممکن است به روح توافق ژنو لطمه ای وارد شود.

دسته دوم هم آنقدر درگیر مقصر نشان دادن روحانی و دولت یازدهم هستند که گویی دولت به عمد ، این سرباز ها را خواسته به کشتن بدهد و باز هم اگر از افراد این دسته سوال شود ، آنها هم قادر به پاسخگویی نیستند.

اما متاسفانه ، دشمن به راحتی ما را غرق در تفرقه افکنی در میان خود کرده است که از عامل اصلی یعنی گروهک جیش العدل و سرکرده خبیثش "صلاح‌الدین فاروقی" غافل شده ایم و شاید مسئولین و دیپلماسی ما سر برخی از سهل انگاری ها مقصر باشند ، اما ابن تفرقه بین مردم باعث بهانه ای به دست دشمن می شود تا کار خود را بهتر انجام دهند!

*منبع: شریان

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن